First message from Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lisette25 - WaarBenJij.nu First message from Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van lisette25 - WaarBenJij.nu

First message from Thailand

Door: lisette25

09 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hoii!

Na een lange reis aangekomen in Bangkok. Beetje vertraging gehad maar de vlucht is gelukkig verder rustig verlopen. Floortj Dessing zat ook aan boord ;)

In het vliegtuig 2 meiden ontmoeten die beiden een hotel hadden vlakbij de backpackerstraat Koh San Road. We hebben met zijn 3en een taxi gedeeld en zijn 's avonds uiteten geweest, erg gezellig!

Volgende dag ook met zijn 3en op pad geweest. Grand Palace viel ons alle 3 wat tegen. Daarna naar Wat Po geweest, de grootste boeddha van Thailand. Erg mooi om te zien! Chinatown hebben we ook nog bezocht. Wat een chaos daar. Allemaal smalle straatjes met veel marktkraampjes en super druk. Erg leuk om te zien. Ook hebben we een 7 verdieping tellende shoppingmall bezocht en uiteraard Starbucks. 's Avonds weer heerlijk uiteten gewees en Mojito gedronken.

Vandaag heb ik een fietstour door Bangkok gedaan. Zijn door China Town gefietst, langs markten en door de wijken waar toeristen normaal gesproken niet komen. Echt super leuk!

Vanmiddag ga ik lekker rustig aan doen en bij het zwembad liggen van het hotel.
Voor vannacht staat er een 14 uur durende treinrit op het programma naar Chiang Mai.

Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin! Het weer is goed, zo'n 30 graden gemiddeld ;)

Ik ben benieuwd wat me in Chaing Mai te wachten staat! Jullie horen van mij.

Doei doei xx Lisette

• 09 Februari 2011 - 06:51

Mama:

Leuke foto's xxx
    Wil ook zon!

• 09 Februari 2011 - 07:03

Ciska:

Hee meis!

Wat leuk een berichtje! zo te horen heb je het goed naar je zin! en die temperaturen zijn ook heeerlijk! :-)

Thanks voor je lieve kaartje die ik kreeg!! super lief..

XXX

• 09 Februari 2011 - 07:55

Ferry:

Hee Lisette!

Mooi om te horen dat de vlucht goed is gegaan! Zie dat je al veel gezien hebt. Heel veel plezier en ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Groet

Fred

• 09 Februari 2011 - 12:11

Anita En Ag:

Hey Lisette,

Wat leuk om je verhaal te lezen!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt..
    Ben echt jarloers. Wat leuk dat je al een aantal meiden hebt ontmoet, kun je zien hoe snel het gaat. Lekker genieten!

Groeten ons

• 09 Februari 2011 - 17:48

Roos:

ik wil kusje doen

dankje voor cadeau van mijn verjaardag prinses... (hihih weet jij waar ze het over heeft?)

liefs roos

• 09 Februari 2011 - 17:49

Tess:

Hey lies,

oh wat super dat je zo geniet. Helemaal blij omdat jij ook blij bent.

ps kun je hier wat zon naar toe sturen???

xxx tess

• 09 Februari 2011 - 18:31

Sandra:

Hey Lisette, wat super zeg dat het allemaal zo leuk is. En wat heb je al veel ondernomen voor de paar dagen dat je er bent. Dussssss echt geen spijt ervan :) Mooie foto's. Leuk ook dat je direkt meiden tegen kwam die ook aan het reizen zijn. Schept toch altijd wat een band. Kijk uit naar je volgende verslag. Hou je taai en nog heel veel plezier en veel genieten.

Groetjes van ons allemaal

• 09 Februari 2011 - 19:10

Fenna:

Hey Lisette!

Las je verhaal vanochtend op m'n werk om half 9. Hmmm, je hebt een goede keuze gemaakt ;) Mooi dat je al reisgenoten hebt gevonden! En zo te lezen vermaak je je prima! Geniet ervan en veel plezier in Chiang Mai! Ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal!

x Fenna

• 10 Februari 2011 - 08:01

Pietsje:

Van Huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

starbucks!!!!!!! hoe cool is dat, heb je lekkere koffie gehad!!!!
    Fijn dat je al wat reisgenoten bent tegengekomen. Wat heb je al veeel gezien en gedaan. leuk leuk en wat een weertje!!!!
    ben benieuwd naar je volgend reisverslag!!
    dikke tut!!!!

• 10 Februari 2011 - 08:04

Pietsje:

MOJITO!!!!!!!!!!!!!!!!
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMM

• 10 Februari 2011 - 13:23

Ellen:

He Lisette,

Wat heb je al veel gedaan in zo'n kort tijdstip dat je er bent! Mooi om te horen dat je je vermaakt en wat een heerlijke temperatuur, geniet er maar van!

Xjes Ellen

• 10 Februari 2011 - 15:42

Loeske:

Hee Lisette,

Daar ben je dan. Gek hoe snel je dan omgeschakeld bent hé, twee weken geleden zat je nog bij ons op kantoor!
    Lekker genieten! x Loeske

• 14 Februari 2011 - 21:00

Angelina:

He Liset,
    Ook voor jou is de grote ontdekkingstocht begonnen. Je maakt mooie foto`s zodat wij ervan kunnen genieten in het koude kikkerlandje. Ik ben benieuwd naar je volgende reisverslag. Tot de volgende keer.