Amazing Laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van lisette25 - WaarBenJij.nu Amazing Laos - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van lisette25 - WaarBenJij.nu

Amazing Laos

Door: lisette25

28 Februari 2011 | Laos, Luang Prabang

Ik zit inmiddels al anderhalve week in Laos. Laos is nog mooier dan Thailand. De omgeving is echt prachtig, de mensen zijn nog vriendelijker en het eten is hier heerlijk.

Vanuit Thailand heb ik er 3 dagen over gedaan om in Laos te komen. Eerst vanuit Chiang Mai naar de grens, en vanaf daar 2 dagen op de boot. Dit was een lange toch maar het uitzicht was super mooi waardoor de 2 dagen best snel voorbij zijn gegaan.

Eerst heb ik bijna een week in Luang Prabang doorgebracht. Een super fijn stadje. Je kon daar zoveel doen dat ik er wat langer ben gebleven dan verwacht. Mijn dagen daar bestonden uit kajakken, watervallen bezoeken, nachtmarkten, heerlijke foodmarkten en fietsen om de stad te verkennen. Vooral de waterval daar is super mooi! Ook kon je daar super leuk uitgaan wat we dan ook elke avond gedaan hebben daar. Ook een keer in een locale discotheek beland, wat een belevenis.
Heb in Luang Prabang echt super veel leuke mensen ontmoet!

Na Luang Prabang ben ik met Ellen verder gereisd naar Vang Vieng. Dit schijnt het Salou van Azie te zijn. Nou dat klopt helemaal. Wat een feest hier! Wij vermaken ons hier al 3 dagen en blijven nog 2. We hebben weer een super mooie bungalow weten te regelen met een hangmat voor de deur. Vooral het tuben is hier helemaal hot, 1 groot feest aan de rivier! Tik het maar eens in op Youtube dan zien jullie wel wat dit inhoudt ;)

Vrijdag vlieg ik naar Vietnam!

Het lukt helaas niet om de foto's te uploaden, jullie kunnen ze vinden op mijn facebook.

Inmiddels zijn er alweer 3 weken voorbij. Ik geniet van elke dag, het leven als backpacker is echt geweldig!

• 28 Februari 2011 - 06:49

Arvid Roos Fleur Tes:

hey lies,

wij liggen hier heerlijk met z'n allen in bed jou verhaal te lezen! wat grappig dat tuben zeg! Roos vind de foto van jou met het meisje erg mooi... maar het bedje een beetje gek. Wij zijn erg benieuwd naar meer foto's hihih hint hint hint

Dikke kus vanuit het koude noorden

• 28 Februari 2011 - 07:24

Vincent:

Hee Lisette, Jij zit niet stil zo te zien, mooi dat jij je daaar zo goed vermaakt. Volg al je updates en wacht nu alweer op het volgende verhaal + foto's. Gr. en veel plezier nog.

• 28 Februari 2011 - 12:51

Ellen:

He Lisette,

Zo te zien vermaak je je wel.
    En weer helemaal van het uitgaan hehe het zal ook weer es niet!
    Goeie reis vrijdag naar vietnam!
    Je eerste maand is al bijna voorbij.. geniet ervan de tijd gaat snel!

X Ellen

• 28 Februari 2011 - 13:45

Mama:

Hey Lisette,

Heerlijk zo'n reis! warm en lekker genieten. Hier komt de temperatuur lang niet dichtbij de 34 graden. Het is tenminste droog..
    Veel plezier in Vietnam en we wachten je volgende verslag af.

Liefs van ons xxx

• 28 Februari 2011 - 18:55

Sandra:

Hoi, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. Je weet het maar nooit he wat je te wachten staat. Maar zo te horen gaat dat allemaal prima. En je maakt echt van alles mee. Hier is het grijs en nat. Maar woensdag een zonnetje geloof ik. Op naar het voorjaar pfffff. Geniet ze nog ff he. Voordat je het weet is het voorbij. Dussss elke seconde meenemen.

Groetjes Sandra

• 28 Februari 2011 - 21:07

Ciska:

Hej meis

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! tijd gaat ook zo snel.. je bent al drie weken weg! lekker genieten meis!

Liefs

• 01 Maart 2011 - 15:26

A.G.:

He meid,

Hier is het nog erger dan de toren van Pisa, het lijkt nu meer op de mount Everst!

Bedankt voor het mailtje.

Tot snel!

Liefs ag

• 02 Maart 2011 - 21:33

Bonnie:

He Lisette, we genieten van je leuke verhalen en de prachtige foto's. We hopen dat de rest van de reis net zo goed bevalt als de weken die je nu al achter de rug hebt. Geniet er maar van.
    Groetjes en liefs van allemaal hier uit Assen

• 05 Maart 2011 - 14:49

Ferry:

Zo je maakt wat mee he. Leuk om te lezen allemaal hoor. Veel plezier!!!!

• 07 Maart 2011 - 16:16

Sandra:

Hey Lisette, van harte met je verjaardag!!!! Maak er een leuke avond van. Denk dat je dat ook wel doet. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Tot horens.

Groetjes Wim, Sandra, Arne en Maureen

• 07 Maart 2011 - 19:57

Wim, Bonnie, :

Hoi Lisette, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe heb je het daar gevierd? Wel apart zeker om het in een heel andere omgeving te vieren.
    Nog een hele fijne reis verder en we zijn erg benieuwd naar je nieuwe verhalen en foto's.