The beginning.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van lisette25 - WaarBenJij.nu The beginning.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van lisette25 - WaarBenJij.nu

The beginning..

Door: lisette25

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2011 | Nederland, Leeuwarden

Over een paar dagen is het eindelijk zover….. mijn backpack avontuur gaat beginnen!
Ik ga 3 maanden reizen door Azie.

Langzaam aan beginnen de zenuwen toch wel wat te komen. Vind het vooral erg spannend om alleen het vliegtuig in te stappen. Ben blij als ik in Bangkok ben aangekomen!
Heb super veel zin om het avontuur tegemoet te gaan, veel te ondernemen, andere backpackers te ontmoeten en vooral flink te genieten!

Het plan is om eerst naar Noord-Thailand te gaan en vanuit daar door te reizen naar Laos, Vietnam & Cambodja om uiteindelijk te eindigen op de eilanden in het zuiden van Thailand.
Maar dat kan uiteindelijk ook nog anders worden, zal zien wat er op mijn pad komt!

Op deze site kunnen jullie mij volgen. Ik zal af en toe een verslag plaatsen en foto’s om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.
Tot over 3 maanden!

Xx Lisette

  • 01 Februari 2011 - 13:56

    Margrieta :

    Leuk deze site!!
    Ga je volgen! Haha heel veel plezier en maak er een onvergetelijke reis van!

    Liefs margrieta

  • 01 Februari 2011 - 16:01

    Tess:

    Hey lies,

    Bedankt voor de site! Zo kunnen wij al jou avontuurtjes mee bleven ver hier vandaan! Nog een paar nachtjes.... spannend hoor! Tot vrijdag Dikke kus Tess

  • 01 Februari 2011 - 16:48

    Ciska:

    Zal onze gezellige borreltjes missen meis!!

    Ik hou de site zeker in de gaten naar je mooie verhalen en avonturen!

    Liefs

  • 01 Februari 2011 - 17:07

    Mama:

    Lieve Lisette,

    Ik vind het ook reuze spannend dat je op ontdekkingsreis gaat. Ik wens je veel plezier op deze reis enne natuurlijk kijk ik vaak op deze site om je reisverhalen en foto's te bekijken. Maar we brengen je eerst nog naar Schiphol zondag om je uit te zwaaien. Heel veel kusjes van je moeder

  • 02 Februari 2011 - 19:13

    Ellen:

    Hej zus,

    Leuke site, zal regelmatig hierop kijken om je avontuur in de gaten te houden! Maar we gaan zaterdag eerst nog gezellig uiteten! Veel plezier op reis en hoop dat je mij en je kleine nichtje veel gaat missen.

    Xjes

  • 03 Februari 2011 - 20:04

    Wim:

    Hoi Lisette, we blijven je volgen.
    Groetjes en tot ziens!

    Wim, Bonnie, Eva en Patrick

  • 05 Februari 2011 - 11:04

    A.G,:

    Hoi meid,

    Morgen is het eindelijk zover. Je gaat! Na maanden erover praten zit je morgen in het vliegtuig naar het avontuur. Veel plezier en geniet ervan!
    Dikke tut.

  • 06 Februari 2011 - 08:32

    Loeske:

    Lisette - het moment is daar! Geniet van ieder moment, de tijd zal voorbij vliegen. En een goede reis, hopelijk heb je niet teveel last van de wind.
    Tot over drie maanden, x Loeske

  • 07 Februari 2011 - 20:21

    Tess:

    hey meis,

    Had je een goede vlucht en zat je een beetje naast een lekker ding ;) Hoop dat je geen vertraging had ivm de harde wind! Nou hopelijk vind je snel een internetcafe zodat je avontuur aan ons kan vertellen! Welterusten voor straks xxx

  • 08 Februari 2011 - 06:41

    Mama:

    Heb je goed geslapen? We wachten je verhaaltje af. Kusjes van ons allemaal.

  • 08 Februari 2011 - 08:24

    Ellen:

    Hej liset, hoorde dat je goed was aangekomen en maar een half uurtje vertraging had.. valt mee toch. Is het lekker warm daar? Ik zit thuis met griep. Ik wacht het af totdat je er wat op zet. X Ellen

  • 09 Februari 2011 - 06:45

    Mama:

    Super! wat heb je al veel gedaan in die korte tijd. Leuk! lijkt me heerlijk die temperatuur. Op de afdeling willen we allemaal wel langskomen haha. Veel plezier en we horen wel weer xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Rondreizen door Thailand, Laos, Vietnam & Cambodja

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 9198

Voorgaande reizen:

06 Februari 2011 - 07 Mei 2011

Backpacken door Azie

Landen bezocht: